"Sleep!"

Tłumaczenie:Śpij!

3 lata temu

25 komentarzy


anniani

Jesli po danym slowie masz wykrzyknik to oznacza to ze jest to tryb rozkazujacy, np Run! - biegniij, Go! - idz Sleep! - spijj Itd... Jesli by bylo bez wykrzyknika: I run, we run I go, she goes Itd.. To wtedy jest to normalne zdanie bez trybu rozkazujacego. Zawsze w trybie rozkazujacym nie piszemy podmiotu (I, you, she/he/it, we, you, they) i na koncu czasownika dajemy wykrzyknik :)

3 lata temu

miroslaw.b

Yes

1 rok temu

buskes76

Prawie tak jak wmówisz bo wykrzyknik w trybie rozkazującym wcale nie jest konieczny (może być ale niekoniecznie musi), natomiast oczywiście w trybie rozkazującym nie dajemy osoby

1 rok temu

Filip1680

Łał dobrze

1 rok temu

Hania844847

A nie mozna napisac spijmy to jest to samo

1 rok temu

Yola448704

Hania844847, nie można:
Let us sleep - Śpijmy
Sleep - Śpij / Śpijcie

8 miesięcy temu

Hania844847

No

11 miesięcy temu

domxa1

To sleep - spać, sleep - śpij/śpijcie i nie musi być wykrzyknika

2 lata temu

Filip1680

Sleep-śpij

1 rok temu

33243491

cze3mu niema osoby np.you, we bo może wyjść też śpijmy

3 lata temu

olciawin

Dlatego że to jest tryb rozkazujący))

3 lata temu

karomar123

Właściwie, to wyjść może "spać".

3 lata temu

buskes76

śpij, śpijcie - sleep . /
śpijmy - let's sleep = let us sleep

1 rok temu

marcel405840

Ale na serio?

2 lata temu

wiki0051

GO.TO.SLEEP

If you know what I mean! ;D

1 rok temu

Marta535361

WYSLIL

1 rok temu

Hania844847

Nie rozumiem❓

11 miesięcy temu

JewlaszE

Pieszmy ,, śpij" czyli czasownik osobowy.

3 lata temu

MaryJohn2

I sleep - JA śpię sleep - spać

Sleep bez : I , You , She , He lub It jest bezokolicznikiem.

3 lata temu

Zyrafka2

Lub czasownikiem w trybie rozkazująxym

3 lata temu

AnkaZDzban

Oni czytają tak: sip

1 rok temu

Marta535361

72rtuiooihgggggyyyyiijjhhhh

1 rok temu

Filip1680

Buuuuuuuuuuu

1 rok temu

Modunia

SLEEP to spać, a nie ŚPIJ!

3 lata temu

Patryk354642

Ale może być też sleep bo w angielskim jest taka jakby przemięnność

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.