1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The spider drinks water."

"The spider drinks water."

Переклад:Цей павук п'є воду.

November 14, 2014

10 коментарів


Andrij2

відповідь "павук п’є воду" хіба є невірною?. сказано ж не This spider


velmyshanovnyi

Павуки НЕ ПЮТЬ воду!!!!


Kaminari_Okami

А чому б не проявити фантазію? :) Зрештою, тут курс з вивчення англійської, а не інсектології. Та й речення "I'm a spider" мало б викликати значно більший "когнітивний диссонанс" у людини, ніж інформація про те, що павуки п'ють воду. :)


vovakondrat77

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає.

Будь ласка, уважно прочитайте це: https://www.duolingo.com/comment/4913595

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.