Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El are un câine?"

Traducere:Does he have a dog?

0
acum 3 ani

11 comentarii


SuperLukRO

E gresita ? Have sau has?

0
Răspundeacum 3 ani

SebastianMolin

Nu este nici o greseala...

"Have" este folosit cu unele pronume și substantive plurale.

"Has" este folosit cu persoana a treia singulara.

3
Răspundeacum 3 ani

Alex415383

Has se foloseste la pers a treia sg: He She It

Iar have la restul: I You We You They

0
Răspundecu 9 luni în urmă

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Citește aici despre forma interogativă la timpul prezent.

0
Răspundeacum 3 ani

Andrei992769

Da e adevărat nu e have dar e has

0
Răspundecu 4 luni în urmă

Roxy6777

Eu nu inteleg de ce s.a folosit "have" :/

0
Răspundeacum 3 ani

Sabina377832

Nici eu

0
Răspundeacum 2 ani

AlexaLucia4

Corect ar fi fost own

0
Răspundeacum 2 ani

Livia204346

Nu înțeleg nici eu de ce s.a folosit si has, și have ????

0
Răspundecu 5 zile în urmă

Livia204346

Nu înțeleg de pană acum foloseam he has, iar avum apare la fiecare propozitie does he have ?

0
Răspundecu 5 zile în urmă