Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"El are un câine?"

Traducere:Does he have a dog?

acum 3 ani

11 comentarii


SuperLukRO

E gresita ? Have sau has?

acum 3 ani

SebastianMolin

Nu este nici o greseala...

"Have" este folosit cu unele pronume și substantive plurale.

"Has" este folosit cu persoana a treia singulara.

acum 3 ani

Alex415383

Has se foloseste la pers a treia sg: He She It

Iar have la restul: I You We You They

cu 10 luni în urmă

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Citește aici despre forma interogativă la timpul prezent.

acum 3 ani

Andrei992769

Da e adevărat nu e have dar e has

cu 5 luni în urmă

Roxy6777

Eu nu inteleg de ce s.a folosit "have" :/

acum 3 ani

Sabina377832

Nici eu

acum 3 ani

AlexaLucia4

Corect ar fi fost own

acum 2 ani

Livia204346

Nu înțeleg nici eu de ce s.a folosit si has, și have ????

cu 1 lună în urmă

Livia204346

Nu înțeleg de pană acum foloseam he has, iar avum apare la fiecare propozitie does he have ?

cu 1 lună în urmă