1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El are un câine?"

"El are un câine?"

Traducere:Does he have a dog?

November 14, 2014

21 de comentarii


Roxy6777

Eu nu inteleg de ce s.a folosit "have" :/


SuperLukRO

E gresita ? Have sau has?


fantomitzah

Citește aici despre forma interogativă la timpul prezent.


Magdalena25119

Ce să citim? Apăsăm pe ,,aici"de ,,n"ori si nu se deschide nimic!


Andrei992769

Da e adevărat nu e have dar e has


sebastianmolin

Nu este nici o greseala...

"Have" este folosit cu unele pronume și substantive plurale.

"Has" este folosit cu persoana a treia singulara.


Alex415383

Has se foloseste la pers a treia sg: He She It

Iar have la restul: I You We You They


_lissie_jones_

pfoai, e "has" fraților...!


ioanaiulia

De ce daca am pus does he has a dog nu e bine si imi spune ca e corect cu have?


Felicia503

Este have si nu has deoarece 's' ul de la has s-a mutat la DOES. Prezentul simplu: Afirmativ-SB+VB(S/ES) Interogativ- Do(es la persoana a3a)+ SB+VB(la forma de dictionar) Negativ- SB+DO(S/ES)+NOT+VB LA FORMA DE DICTIONAR


AlexaLucia4

Corect ar fi fost own


Livia204346

Nu înțeleg nici eu de ce s.a folosit si has, și have ????


Livia204346

Nu înțeleg de pană acum foloseam he has, iar avum apare la fiecare propozitie does he have ?


doinaciort2

Nu stiu cum se traduce-does,do,ce sunt in engleza?


ciorbica23

La forma interogativa verbul este normal la toate persoanele, asa am opservat..


7Dns7

Se foloseste have ptr ca avem intrebare , daca aveam un raspuns normal la persoana a 3-a sg. Avem has


Magdalena25119

De ce,,He have(sau has?!)a dog?" nu este corect?!De ce trebuie ,,Does he"?!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.