"Ea este o femeie?"

Traducere:Is she a woman?

November 15, 2014

36 de comentarii
Această discuție este blocată.


fantomitzah

Nu, la interogativ se pune întâi verbul ”to be” apoi subiectul (”Is she a woman?”). Citește aici.


yellowboss

Ai dreptate fantomitzah


ZoiaNeatu

Esti tare fantomitzah si imi place mult aplicatia asta!


ClaudiuTru1

Nu iti functioneaza linkul de referinta.


crocodilul1

You are va woman


Ana-MariaL182951

Eu am pus she is a woman dar trebuia is she a woman


kokolix

M-ai aveam puțin si terminam fara greșeală darr am uitat un is


Lindy377

Se mai intampla :))


Marianalin912542

Este tare sceasta aplicatie de engleza.


crocodilul1

Ce vroiai să scri


DenisaDeni20

Cum se face ca e gresit?


MariaCaram13

Este ceva care este cuidat


Ada582778

Am scris de 3 ori varianta corecta si mi.au luat vietile


corina678366

De ce nu este corect??


MonicaPorc10

Nu iteleg de ce e is she ?


Marityan

Pt ca ea femeia si la ea se pune she si la el he


Ema325723

Ca apoi nu prea are sens , ca apoi îi ,,woman?"


Ancuu_21

Pentru că la verbul interogativ la întrebări se inversează cuvintele! Sper ca te-am ajutat :))


Delia438705

Am scris corect dar îmi arată greșit


DenisaFlor772436

Nustiu ce sa fac serios


CAZACUMAIA

Voua vi se pare normal ca jocul asta spune : I eat appel bread ? Mie cel putin nu mi se pare . Daca puteti sa imi raspundeti va voi raspunde si eu la intrebarile voastre .


CAZACUMAIA

Voi de cand stati si vorbiti ?


CAZACUMAIA

Puteti sa ma ajutati sa trec usor prin acest test de engleza ? Daca puteti varog sa imi scrieti . As vrea sa imi fac noi prieteni pe acest loc unde putem vorbii .Nu de curand am vazut la voi ca primiti raspunsuri la intrebarile voastre . Stiti cum as putea sa dau un raspus la cineva ? Daca stiti scrietimi in acest loc .


Ancuu_21

Jos este un buton care scrie "răspunde" dai pe el si îi raspunzi la persoana respectiva. :)

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.