"Este o carte?"

Traducere:Is it a book?

November 15, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


Emil_Scarlat

Dar de ce nu este it is a book dar este is it a book


punct3

Ptr ca e o intrebare si cand e o intrebare ii schimbi sensul


Marityan

Is ii cu Litera mare in ex ala


rosianuale1

Pentru ca verbul vine inaintea substantivului


MARIAMATEI852946

Eu am dat pe traducere si imi scria IT IS A BOOK dar dupa imi spune ca nu e corect cand el imi spune ca se scrie IS IT A BOOK......... CE RAU


gotham23

It is este o propozitie fara semnul intrebarii,iar is it acolo era o intrebare


Alex262525

Deci e culmea am adat pe traducere si zice it is si am scris la fel si cand am dat verifica zicea is it e chiar culmea

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.