Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea mănâncă o căpșună."

Traducere:She eats a strawberry.

acum 3 ani

3 comentarii


alexandrutzaalle

am si eu o nelamurire. dc se pune la eat cand este vorba de ea... she eatS... acel S la final? am mai pus si la alte propozitii si mi-a spus ca este gresit

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Așa e regula la formarea timpului prezent. Citește aici.

acum 3 ani

BIbixxx1

La persoana a 3 a singular se pune un s la finalul verbului

cu 1 lună în urmă