"Ea mănâncă o căpșună."

Traducere:She eats a strawberry.

November 15, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


AleAlexandra24

am si eu o nelamurire. dc se pune la eat cand este vorba de ea... she eatS... acel S la final? am mai pus si la alte propozitii si mi-a spus ca este gresit


fantomitzah

Așa e regula la formarea timpului prezent. Citește aici.


BIbixxx1

La persoana a 3 a singular se pune un s la finalul verbului


Peloponeziac

Evident:)) Învață cand se scrie "eats" si cand se scrie "eat".

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.