"Thisishisdescription."

Çeviri:Bu onun tarifi.

4 yıl önce

10 Yorum


husamettin5

-bu onun tanımlaması- olmazmı

4 yıl önce

kadilar

Ya bu description ile explanation arasindaki fark.nedir

3 yıl önce

fatmaozcelik

Explanation ornek olarak bir makalenin kisaca ne anlatmak istedigini tanimlamasi yada bir kelimenin ne anlama geldigini belirtmesi.

Description ise ayrintili bir sekilde yazilan yazi. Tasvir yapma. Kelimelerin anlamlarini anlayabilmeniz icin azicik edebiyat bilgisinizin olmasi gerekiyor. Ama olmadanda konusabiliyorsunuz sonuçta turkceyi. Ingilizceyide konuşursunuz.

3 yıl önce

lkeraatayA

Tanımlaması nasıl olmaz?

3 yıl önce

lrunol

hızlı söylediğinde tekerleme gibi oluyor :D ağız sürşüyo

3 yıl önce

tobe608590

Bu tanim onun. Olmami ?

2 yıl önce

Nisa1183

Ha o , ha bu....

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Tarifi deyince yemek tarifi gibi olmuyor mu

2 yıl önce

mustafa16853

A yrine q ye basmışım.

1 yıl önce

bilgekaganylmz

This is ten's descripton

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.