1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has alcohol."

"He has alcohol."

Çeviri:Onda alkol var.

November 15, 2014

9 Yorum


kerims7841

O alkollu niye olmadi


BarAdal3

O alkollü = *He's had alcohol" / " 'He's on alcohol' " / "He's drunk" .


Senastian472

Cümleyi berbat söylüyor.


Hisar34

"Onda alkol var" cumlesinin anlami, "o alkollu icki icti" anlaminda mi yoksa ""onun alkollu icecegi var" anlaminda mi? " gercekten anlamadim lutfen bilen biri cevaplayabilir mi?


Selcen_Ozturk

Bu cümle hiçbir şekilde "o alkollu icki icti" anlamina gelmez, sadece ""onun alkollu icecegi var" anlamına gelir.


ersinkecis

Ok. Şimdi oldu. Ben de neden "O alkollü" yanlış dedi diyorum


Hisar34

Tesekkürler.


kerims7841

Benim arkadasim bugün alkollü. Bunu çevirin bakalım.


Selcen_Ozturk

My friend had/drank alcohol today.

Yukarıdaki cümlenin böyle bir anlamı yok.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.