1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has alcohol."

"He has alcohol."

Çeviri:Onda alkol var.

November 15, 2014

6 Yorum


kerims7841

O alkollu niye olmadi


Senastian472

Cümleyi berbat söylüyor.


Hisar34

"Onda alkol var" cumlesinin anlami, "o alkollu icki icti" anlaminda mi yoksa ""onun alkollu icecegi var" anlaminda mi? " gercekten anlamadim lutfen bilen biri cevaplayabilir mi?


Selcen_Ozturk

Bu cümle hiçbir şekilde "o alkollu icki icti" anlamina gelmez, sadece ""onun alkollu icecegi var" anlamına gelir.


ersinkecis

Ok. Şimdi oldu. Ben de neden "O alkollü" yanlış dedi diyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.