1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I had arrived at work."

"I had arrived at work."

Fordítás:Addigra megérkeztem a munkába.

November 15, 2014

24 hozzászólás


Oldmanus

Csak gondolkodom. Valaki a szabadidejét rászánja és elindítja a Hu-Eng Duolingó verziót. Külföldön él, angolul gondolkodik. Nincs energiája az összes létezhető nyelvi fordulatot bevinni a programba de szeretné ha legalább egy-két megoldás "mintaként" szerepelne, hogy legyen mit tovább gondolnia annak aki (ingyen) használja a programot és örül ennek is. ..-vagy nem örül hanem folyamatosan méltatlankodik és le nem írna egy köszönömöt? ...


Simon_Zoli

szerintem sem ennyire egyszerű. Erre hivatkozva közel vagy több mint egy éves jelentett!!!!! hibák nincsenek kijavítva. Én is azt gondolom, hogy ha kiadok valamit a kezemből, akkor átnézem és átnézetem, hiszen a tanulás a cél. Ennek hiánya pedig az, hogy a program sajna tele van komoly hibákkal és következetlenségekkel is. Ezt az igeidőt sem szabadna így tanítani. ennek ellenére elismerem a szerkesztők érdemeit.


johalasz46

Ez egy automata-program ! Nemzetközi csapat foglalkozik vele, a magyart is tanulják. Bonyolult dolog lavirozni a nyelvek között !!! - Nem győzik javitgatni, sokan jelentünk ám !Csinálják amúgy, tavaly ilyentájt kb. 20 visszjelzést kaptam, amit elfogadtak. Köszönömre nincs rovat, nem is érnek rá bibelődni vele...A lényeg, hogy tanuljunk ! Ezért irták. A többi a mi dolgunk ! 2019.márc.


akitasod

Azért ez a téma ennél egy picit árnyaltabb. Én is csak gondolkodom...


akitasod

Az én megoldásom:"Előtte érkeztem munkába." A helyes megoldás: "Előtte megérkeztem a munkába."

Átnézi ezeket valaki, mielőtt ránk szabadítják???


a_r_de_m

megérkeztem előtte a munkába Ennyire kötött lenne a szórend???


Csillandi

Na és a munkába értem előtte? Számomra ugyanaz


MolnarVirag

Talán az érnit más szóval fejeznék ki.


phlewforever

Nem csak arról van itt szó, hogy mi tudunk kevesett...


Paller22a

Lehet, hogy mi tudunk KEVESET, de az hogy 'érkeztem meg' és a 'megérkeztem között' van-e jelentésbeli különbség megválaszolhatnád, ha úgy érzed, hogy tudod...


Csernus_L

Van hát, foglald mondatba: Már-, Most-,


matzoli

A jó megoldásokat be kell jelenteni, ès ha nem csak "szerinted jó", akkor el is fogják fogadni. :-)


Simon_Zoli

ez sajna nem igaz!!!


Katinka0913

Itt valami gáz van. Szóról szóra ugyanaz volt a válaszom, mint a megoldás, mégsem fogadta el. Ez a rendszer megbolondult.


karak74

Kedves Katinka! Örömmel segítenék, ha tudnék. A technikai hibáknak nagyon sok oka lehet. Ha ilyenkor idemásolod azt az általad beírt "ugyanazt", akkor mások (pl. én) is át tudják bogarászni, hátha csak egy ékezet, egy betűcsere, vagy hasonló benézés a gond. (Persze ékezetkérdés angol bevitelnél nem játszik.) Ha bármiben rendelkezésedre állhatok, csak szólj!


Csernus_L

Szólnék, de mit is? Elfelejtettem.


JanosGrenc

nagyon,nagyon használhatatlan a kiejtés a hangfelvételen "arrived"


Kifike

Hogyan került be az az előtte?


Kifike

Most, hogy újra megneztem a feladatot, rajottem, hogy ez egy fél mondat. Szerintem a sequence of tenses szabályai mondatok között érvényesülnek. Itt meg csak egy mondat van. A had helyett a have kellet volna. 6 évet éltem angolul beszélő közegben, abból kettőt Amerikában, munkám miatt rengeteget olvastam, szakszovegeket főleg, de ilyen mondatokkal csak itt találkozom.


Leving

Pont ezen rágódom én is. Bővített mondatban, aminek van másik fele, ott lehet egyértelmű.


Leving

akkor már megérkeztem a munkába. Ez is jó lenne, nem? It would be nice, would not it? ;)


Leving

Akkor már megérkeztem az iskolába. Ez jó lehet?


Bauer01

Ha csak az elötte-t fogadjátok el akkor miért kell a szótári tippbe beírni a korábbant??? Ez NAGY BUNKÓ FÉLREVEZETÉS!!!


Apici2

Ez meg NAGY BUNKÓ HOZZÁSZÓLÁS.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.