A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I had arrived at work."

Fordítás:Előtte megérkeztem a munkába.

3 éve

17 hozzászólás


Oldmanus

Csak gondolkodom. Valaki a szabadidejét rászánja és elindítja a Hu-Eng Duolingó verziót. Külföldön él, angolul gondolkodik. Nincs energiája az összes létezhető nyelvi fordulatot bevinni a programba de szeretné ha legalább egy-két megoldás "mintaként" szerepelne, hogy legyen mit tovább gondolnia annak aki (ingyen) használja a programot és örül ennek is. ..-vagy nem örül hanem folyamatosan méltatlankodik és le nem írna egy köszönömöt? ...

3 éve

Simon_Zoli

szerintem sem ennyire egyszerű. Erre hivatkozva közel vagy több mint egy éves jelentett!!!!! hibák nincsenek kijavítva. Én is azt gondolom, hogy ha kiadok valamit a kezemből, akkor átnézem és átnézetem, hiszen a tanulás a cél. Ennek hiánya pedig az, hogy a program sajna tele van komoly hibákkal és következetlenségekkel is. Ezt az igeidőt sem szabadna így tanítani. ennek ellenére elismerem a szerkesztők érdemeit.

2 éve

akitasod

Azért ez a téma ennél egy picit árnyaltabb. Én is csak gondolkodom...

3 éve

akitasod

Az én megoldásom:"Előtte érkeztem munkába." A helyes megoldás: "Előtte megérkeztem a munkába."

Átnézi ezeket valaki, mielőtt ránk szabadítják???

3 éve

a_r_de_m
a_r_de_m

megérkeztem előtte a munkába Ennyire kötött lenne a szórend???

3 éve

Bauer01

Ha csak az elötte-t fogadjátok el akkor miért kell a szótári tippbe beírni a korábbant??? Ez NAGY BUNKÓ FÉLREVEZETÉS!!!

3 éve

Csillandi

Na és a munkába értem előtte? Számomra ugyanaz

3 éve

MolnarVirag

Talán az érnit más szóval fejeznék ki.

11 hónapja

phlewforever

Nem csak arról van itt szó, hogy mi tudunk kevesett...

3 éve

Paller22a

Lehet, hogy mi tudunk KEVESET, de az hogy 'érkeztem meg' és a 'megérkeztem között' van-e jelentésbeli különbség megválaszolhatnád, ha úgy érzed, hogy tudod...

3 éve

Csernus_L

Van hát, foglald mondatba: Már-, Most-,

6 hónapja

matzoli

A jó megoldásokat be kell jelenteni, ès ha nem csak "szerinted jó", akkor el is fogják fogadni. :-)

3 éve

Simon_Zoli

ez sajna nem igaz!!!

2 éve

Katinka0913

Itt valami gáz van. Szóról szóra ugyanaz volt a válaszom, mint a megoldás, mégsem fogadta el. Ez a rendszer megbolondult.

1 éve

karak74

Kedves Katinka! Örömmel segítenék, ha tudnék. A technikai hibáknak nagyon sok oka lehet. Ha ilyenkor idemásolod azt az általad beírt "ugyanazt", akkor mások (pl. én) is át tudják bogarászni, hátha csak egy ékezet, egy betűcsere, vagy hasonló benézés a gond. (Persze ékezetkérdés angol bevitelnél nem játszik.) Ha bármiben rendelkezésedre állhatok, csak szólj!

1 éve

Csernus_L

Szólnék, de mit is? Elfelejtettem.

6 hónapja

JanosGrenc

nagyon,nagyon használhatatlan a kiejtés a hangfelvételen "arrived"

8 hónapja