"Eu o cunosc pe ea de două luni."

Traducere:I have known her for two months.

November 15, 2014

23 de comentarii
Această discuție este blocată.


DaMenf

I have known her for two months, nu e la trecut ???


NSuhy

Faptul ca o stiu de doua luni presupune ca am cunoscut-o acum doua luni (in trecut)


cornelzavada

Tocmai!!! Eu o cunosc pe ea !!!!! Nu e intrebarea ca fiind la prezent??? Nu mai raspunde nimeni!!!


gustawsohn

Probabil ca modulul de fata nu mai prezinta interes pentru nimeni!! Deh! ...Ne re-orientam!...


mircea.v

gresit total deoarece este la prezent.i know her for two monys mi se pare corect !!


Nadia315508

Da ,este corecta traducerea. Acel "for" ne indica ca trebuie folosit "present perfect". Desi este un timp la trecut in limba engleza, la noi,in limba romana acest timp se traduce cu prezentul


mirceagaf

"Eu o cunosc"-este la prezent


m234

Cred ca mai gresesc si moderatori uneori


MinoCo1

Gresit raspunsul. Trebuie folosit perfectul (prezent/prezentul continuu).


sandutioc

Este o actiune care pleaca din trecut si continua in prezent. Este corecta traducerea.


ConstantaO3

Sunt de acord cu NSuhy,Sandutioc si Nadia


Ols77758

Traducerea corectă e "Eu am cunoscut-o acum două luni" și nu trebuie să speculăm cu variante și variante.


Lidia47492

I have met her for two months


VirginiaSt942339

O CUNOSC este timpul prezent = propozitia de mai sus este la perfectul compus sau t impul corespondent in engleza


NicolaePra1

I have known nu Este prezent.


clara358774

am observat ca anumite verbe la trecut se pot conjuga direct fara auxiliarul have . stie cineva de ce aici este obligatoriu have ?


MariaDobre805336

Citeste conjugarea verbelor regulate in l. engleză ,precum si a celor neregulate


MihaelaBon6

Am scris corect, dar totusi s-a considerat gresit! Este a doua oara cand se intampla !


BA0LaFSa

I knows her - asa s-a cerut !


Costin514464

Cred ca mult mai corect în limba romana este:" eu am cunoscut o pe ea acum doua luni"


craciundaniel

I have known her for two months = Eu am cunoscut-o timp de două luni.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.