"El rezervă o cameră."

Traducere:He reserves a room.

November 15, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


Liudutza7

Nu prea inteleg de ce books inseamna a rezerva


VegetaSSG

Imi poate explica cineva de ce e "reserves" si nu "reserve"


alicia__9

Pentru ca la persoana a treia se termina cu s sau es. Depinde de verb.


liliana654327

De ce nu " he reserves"?


IonutIonut227978

"books" nu înțeleg se traduce rezerva de unde nu înțelegeți că sunt începătoare și tot îmi dau seama că înseamnă altceva.


Dumitru394282

Am căutat și într-adevăr este valabilă și această formulare cu ,,He books a room,, !

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.