1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Дім капітана у долині."

"Дім капітана у долині."

Переклад:The captain's house is in the valley.

November 15, 2014

14 коментарів


vovakondrat77

У цьому реценні артикль "The" відноситься до слова "дім". Слово "капітана" виступає означенням до слова "дім": Дім (Чий?) - капітана. "Цей дім" теж немає сенсу писати, бо ми вже й так знаємо який конкретно дім мається на увазі - "дім капітана". Взагалі у цьому курсі не можливо вивчити вживання артиклів "the" "a/an", оскільки тут не вистачає контексту. Граматику краще вивчати на відповідних сайтах з вивчення англійської мови, яких безліч. Гугл вам у допомогу.


Dmy_S

Усі вчепилися за капитанську дочк ... домівку. Мене більше цікавить обов'язковість the перед valley. Ми геть можемо не знати, про яку долину йдеться. Побачили будинок на горі, поцікавились: "Чи це будинок капітана?" "Нє", - відповідають нам: "Будинок капітана в долині." Тобто, в якійсь долині, в будь-якій, головне - не на горі.


MaxBodak

the має бути але от альтернативний варіант the house of the captain is in the valley


2Cc1

Написав саме так, але пишуть що не вірно


TURIvan

і в укр тексті саме про "this" долину нічого нема


ye.suhov

В чому різниця між "captain's house" і "house of a/the captain"...??? Чогось я не розумію...(((


TanyaGV

я не згодна! Тому що This captain's house is in this valleу перекладається, як "дім ЦЬОГО капітана..." А реченям вправи є Дім капітана у долині.


Ygdj8

Теж такої думки


Khlivnyuk

Captain's house is in the valley. - прийняло на решті без The.


AndreyVovn

Дім - не завжди будинок

The captain's home is in the valley.


Vitaliy267236

Captain's or capitan's ?


Fb8U1

У моєму словнику немає слова capitan. Звідки воно у Вас?


NatVALR

Я теж написала valley з "а", тому що не вказано, яка саме долина... Це не може бути помилкою, тому що не вказано, що "в цій долині"!!!!


Pursuit.Alex

Дім - це home, а будинок в загальному значенні - house. Тому, або додайте home до вірних варіантів, або змініть український переклад на будинок.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.