1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Дім капітана у долині."

"Дім капітана у долині."

Переклад:The captain's house is in the valley.

November 15, 2014

8 коментарів


vovakondrat77

У цьому реценні артикль "The" відноситься до слова "дім". Слово "капітана" виступає означенням до слова "дім": Дім (Чий?) - капітана. "Цей дім" теж немає сенсу писати, бо ми вже й так знаємо який конкретно дім мається на увазі - "дім капітана". Взагалі у цьому курсі не можливо вивчити вживання артиклів "the" "a/an", оскільки тут не вистачає контексту. Граматику краще вивчати на відповідних сайтах з вивчення англійської мови, яких безліч. Гугл вам у допомогу.


MaxBodak

the має бути але от альтернативний варіант the house of the captain is in the valley


TURIvan

і в укр тексті саме про "this" долину нічого нема


TanyaGV

я не згодна! Тому що This captain's house is in this valleу перекладається, як "дім ЦЬОГО капітана..." А реченям вправи є Дім капітана у долині.


ye.suhov

В чому різниця між "captain's house" і "house of a/the captain"...??? Чогось я не розумію...(((


Khlivnyuk

Captain's house is in the valley. - прийняло на решті без The.


Vitaliy267236

Captain's or capitan's ?


Fb8U1

У моєму словнику немає слова capitan. Звідки воно у Вас?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.