Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"On yıl"

Çeviri:The decade

3 yıl önce

24 Yorum


pastelphoto

Nasıl biz 10 adet şeye deste diyosak onlarda 10 yıla decade demiş kültür farklılığı işte takmamanız gerekir sonuçta öğreniyoruz

3 yıl önce

burak548861

Haklısın

2 yıl önce

canziyaalp

Ben bilmiyordum ne guzel ingilizce ogrenirken genel kultur de gelisiyor ajndianxjs

8 ay önce

sawashian
sawashian

“Ten years“ kabul ediyor ama burada amaç Ingilizce dilini öğrenmek. Sonuç itibari ile “The Decade“ yi öğrenmiş olduk. Hayırlı olsun :))

2 yıl önce

orjinadam

"Ten years" da olması gerekiyor. Yada neye göre olduğunun açıklanması gerekir ...

3 yıl önce

...irem...

biz nasıl 10 taneye deste diyosak onların da decade deme hakları var

1 yıl önce

eraysim
eraysim

Ten years baska bisey mi sanki?

3 yıl önce

hgs06

Galiba ten years diyerek biraz turkce dusunmus oluyoruz:) o yuzden decade

3 yıl önce

StellaMerlo

Biz nasıl yüzyıla 'asır' diyorsak onlar da 'decade' diyebilir.

1 yıl önce

duofus
duofus

1_ Ingilizceden portekizce ve Almanca calisiyorum. Soru sorma duzeyleri daha yuksek. 2_ on yil kabul edilebilir bir cevap. O nedenle lutfen bildirin. Ben bildiriyorum.

3 yıl önce

elif_ece1
elif_ece1

Dacede yazdım kabul etmedi bence yazım hatası saymalıydı

8 ay önce

WhyS0Serious

bence the decade bir kalıp olduğu için ayrıyeten öğrenmemiz için hazırlanmış burada. several minute var aslında bunun yerine onu göstereydiler

3 yıl önce

saidnursi

Seviye 15 sorular da kelime ve cümleler de aynı

2 yıl önce

hsnky0110

Öğrenmiş olduk

2 yıl önce

ouffffyuh

the decade deste anlamına gelmiyor mu aynı zamanda yani bu century asır gibi bir şey mi öyle değilse deste neyden oluşuyor

2 yıl önce

YunusInce4

Ya s takisini unuttum s takisinda bana yardimci olur musunuz? :)

1 yıl önce

OkyanusSude

Ben bilmiyodum neden öğretmeden soruyor!

1 yıl önce

gamzetuna6

on yıl = ten years bunu kabul etmesi gerek

1 yıl önce

kurreder

Na lo

8 ay önce

derengman

The decade the decade başka bisey yok arkadaş bu ne ?

3 yıl önce

elifg35

Ten years da kabul edilmeliydi...

3 yıl önce

tarabyali

Neden hep aynı sorular aynı şey anlamadım

3 yıl önce

Tugcetrk1

Bir türlü unutuyorum

2 yıl önce

Hikmet255124

100 yil- asır gibi bir şey herhalde

2 yıl önce