1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I like that view."

"I like that view."

Çeviri:Ben şu manzarayı beğendim.

November 16, 2014

12 Yorum


Goktay1

Diolingoda bu tercümeleri yapan kimselerin baştan prensipleri masaya sermeleri gerekir. Metne bire bir sadık mı kalınacak yoksa bu cümle türkçede nasıl söylenir o mu tercih edilecek .


tgoktas38

beğendim nasıl oluyor ? beğenirim olmaz mı ? ya da liked ?


Selcen_Ozturk

begenirim de olur ama fark surada. Türkçede bir şeyi görüp beğendiğimiz anda "beğendim" deriz beğenirim" değil, mesela "kazağını beğendim" diyoruz. Ama İngilizcede böyle bi durumda "liked" değil "like" deriz. ama dediğim gibi kabul ediyoruz zaten.


p1naru

Bu manzarayı severim deyince neden kabul etmedi?


a_begum

this-bu that-şu demektir


mustafa532353

şu manzaradan hoşlanırım yanlış kabul edilmemeli neresi yanlış


TURULBLG

"O görünüşü beğenirim" doğru olmalıydı


lalelalelale

su manzarayi ben severim neden olmuyor,neden


ali354666

I like that view. Anlamı ben şu manzarayı "beğendim " değil "beğenirim " olmamalı mı?


Emel41265

that bazen şu, bazen de o anlamına mı geliyor


sren464998

Cumle geçmiş zamanla sorulmamış,like ile liked değil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.