1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Give me the spoon!"

"Give me the spoon!"

Çeviri:Kaşığı bana ver!

November 16, 2014

7 Yorum


karisello

"Kaşığı ver bana" yı neden kabul etmedi


uahope

Evet ben de kaşığı ver bana yı neden kabul etmediğini anlamadım


Fatihing

Kaşık kavgası :)


TuncayErte1

Bana kasik ver, olmadi..


Enes18tr

Olmaz. Çünkü başında the ifadesi var. The ifadesi kaşığı özel yapıyor. Yani sizin cümleniz."Give me spoon" oluyor. Herhangi bir kaşık. Umarım anlamışsındır


Hseyinsar5

Her hangi bir kaşık değil de ondan --the..


bekir618243

Alooo admşn ..neden böyle kabul etmiyorsun... bana kaşığı ver=kaşığı bana ver

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.