"Eu trebuie să intru în casă."

Traducere:I have to enter the house.

November 16, 2014

3 comentarii
Această discuție este blocată.


getaiorga

i have to enter in the house


fantomitzah

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.


hat3integria

I have to get into the house?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.