"Eu trebuie să intru în casă."

Traducere:I have to enter the house.

acum 3 ani

5 comentarii


hat3integria

I have to get into the house?

acum 3 ani

AdinaBuica

I must go inside the house ?

acum 3 ani

getaiorga

i have to enter in the house

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

”to enter” = to move in
După verbul ”to enter” în general nu se folosesc prepoziții (”in” este deja inclus în sensul verbului), ci se pune direct complementul.

Poți citi aici, aici, aici și despre alte verbe care nu se folosesc cu prepoziții sau care necesită anumite prepoziții. Poți da căutare pe paginile respective după ”enter” ca să ajungi direct la exemplele care te interesează.

acum 3 ani

MinodoraCo1

Got to?

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.