Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De vrouw haar krant"

Vertaling:The woman's newspaper

1
3 jaar gelden

9 opmerkingen


JHEdG

Wanneer gebruik je nu 's en wanneer gebruik je alleen ' en wanneer gebruik je her want ik dacht dat deze zin :the woman her newspaper dat dat je vertaling was. Wil iemand me helpen alvast bedankt.

5
Reageer3 jaar gelden

Iris_17
Iris_17

"The woman her newspaper" is een constructie die in het Engels niet voorkomt. Hier een linkje naar een duidelijke uitleg over possessieven: https://www.englishclub.com/grammar/nouns-possessive.htm

9
Reageer13 jaar gelden

89MBD
89MBD

Een lange tijd geleden had Engels deze constructie, maar niet meer.

0
Reageer1 week geleden

Girafff

Je gebruikt ' als het woord, waar het om gaat, al op eem s eindingt en anders doe je 's

8
Reageer3 jaar gelden

StefvanSchie
StefvanSchie

Over de ', deze wordt alleen gebruikt wanneer de bezitter een persoonlijk voornaamwoord meervoud is en eindigd op een s.

2
Reageer2 jaar gelden

KR_Scarface

eigenlijk moet het "the woman her newspaper" zijn. omdat vertaling haar staat. kunt u nog een keer controlleren?

2
Reageer2 jaar gelden

RuzannaBas

maar in het engels zeg je het niet zo je zegt the woman's newspaper

3
Reageer2 jaar gelden

boris229888

soms is woman met een a en soms met een e

0
Reageer6 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod
  • woman - vrouw
  • women - vrouwen
1
Reageer6 maanden geleden