"The department"

Fordítás:A részleg

November 16, 2014

7 hozzászólás


LszlKotrik

Tanszéket is jelent (egyetem), de nem fogadja el.

March 30, 2015

Hitman911

A minisztériumot miért nem fogadja el? Leginkább azt is jelenti. ;-)

November 16, 2014

PterImre1

állomást is jelent, de azt sem fogadja el. pl.: fire department, így hívják a tűzoltó állomást.

December 8, 2014

TamsMrkus1

kihagytam egy betüt. hol elfogadja, hol nem. ........

January 4, 2016

esponta

A forditásban ott van a bolt is ,miért nem fogadja el jó válasznak?

December 18, 2016

Tamas51

Hibajelentés: - "Válaszomat el kéne fogadni"

December 18, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.