"Thedepartment"

Fordítás:A részleg

4 éve

17 hozzászólás


LszlKotrik

Tanszéket is jelent (egyetem), de nem fogadja el.

3 éve

Hitman911

A minisztériumot miért nem fogadja el? Leginkább azt is jelenti. ;-)

4 éve

PterImre1

állomást is jelent, de azt sem fogadja el. pl.: fire department, így hívják a tűzoltó állomást.

4 éve

TamsMrkus1

kihagytam egy betüt. hol elfogadja, hol nem. ........

3 éve

esponta

A forditásban ott van a bolt is ,miért nem fogadja el jó válasznak?

2 éve

Tamas51

Hibajelentés: - "Válaszomat el kéne fogadni"

2 éve

esponta

Már bejelentettem a hibát még mielőtt ide irtam volna.Azért köszi!

2 éve

Esztig2

Mért nem fogadja el amikor magyar helyesírási hiba van?

3 éve

Tamas51

Azért, mert ez egy program, egy gép, nem látja, hogy milyen aranyos az aranyhörcsög, nem tud vele elnéző lenni. Csak a helyes válaszok vannak beleprogramozva. Ha a hibákat is mind elfogadná akkor milliárdos nagyságrendben lenne a variációk száma. Csak rá kéne engedni az hörcsögöd a klaviatúrára és már jó is lenne a válasz. - Így nem sokat tanulnál.

2 éve

Merwyl

Mert a vizsgát - amire remélhetőleg készülsz - KÉTNYELVŰ vizsgának nevezik! Létezik egynyelvű is: ott nem bántanának a magyar helyesírási hibáért: (ott nincs is magyar rész!) http://itk.hu/index.php?id=19&fomenu=8&menu=19

3 éve

Esztig2

Nem készülök semmilyen vizsgára!

3 éve

Merwyl

Bocsi! Nyelvtanár vagyok, éspedig olyan, akinek KIZÁRÓLAG állami nyelvvizsgára készülő diákjai vannak (Rigó utca, és nem angol!)

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.