"The department"

Fordítás:A részleg

3 éve

7 hozzászólás


LszlKotrik

Tanszéket is jelent (egyetem), de nem fogadja el.

3 éve

Hitman911

A minisztériumot miért nem fogadja el? Leginkább azt is jelenti. ;-)

3 éve

PterImre1

állomást is jelent, de azt sem fogadja el. pl.: fire department, így hívják a tűzoltó állomást.

3 éve

TamsMrkus1

kihagytam egy betüt. hol elfogadja, hol nem. ........

2 éve

esponta

A forditásban ott van a bolt is ,miért nem fogadja el jó válasznak?

1 éve

Tamas51

Hibajelentés: - "Válaszomat el kéne fogadni"

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.