1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The areas"

"The areas"

Çeviri:Alanlar

November 16, 2014

17 Yorum


niluferilkokul3

Alan desem olmaz miydi? :I

November 6, 2017

incikin_

İngilizce ifade çoğulsa ve Türkçede çoğul kullanılmasında bir sakınca yoksa çoğul kullanmamızı istiyor. Ancak unun dilbilgisi bakımından mümkün olmadığı durumlarda, elimiz mahkum, uymuyoruz.

November 6, 2017

MchaelJORD1

Olmaz

November 20, 2019

MchaelJORD1

Ne olmaz

November 20, 2019

iamesen

bölge olarak kullanılmazmı ?

February 10, 2015

MuradImano1

Arazi neden olmaz?

November 20, 2017

ilyaskeskin1

diger tarafta alanlar (sphres) olrak geçiyor

January 28, 2018

ilyaskeskin1

karar verin areas bolge mi alan mı

January 28, 2018

GlKILI

Arazi anlaminda da kullanilmaz mi area

November 16, 2014

BBAydin

Hayır kullanılamaz

December 25, 2014

aliyim

Meydan olarak kullanilamaz mi

January 6, 2015

erkan505

Meydanlar kelimesini ekleyin lütfen

January 22, 2015

iamsui

"sahalar" neden olmuyor "alanlar" oluyor da ?

August 19, 2015

gasci

Sahalar da doğru olmaz mı?

February 8, 2016

Tahaozr

Field = saha, alan

November 18, 2016

Tahaozr

"Mıntıka" neden olmasın?

November 18, 2016

niluferilkokul3

Çünkü baska anlami var

November 6, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.