1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The fish swim."

"The fish swim."

Překlad:Ty ryby plavou.

November 16, 2014

13 komentářů


eame1985

the fish je jednotne, nebo ne? Nemelo by byt swims ??? diky


kacenka9

fish je obojetne. Fish swim a Fish swims je oboji spravne, protoze mnozne cislo od fish je.. fish. Fishes znamena, ze je nekde mnozstvi ruznorodych ryb a vylozene to vypichuje tu ruznorodost. Ryby v oceanu jsou Fish in the ocean. Presto, ze je nam jasne, ze to neni jeden druh.


Jana117086

Sloveso je hodně špatně rozumět


Jardap1

A proc nemůže byt i moznost ze ta ryba plave?


kacenka9

Protoze by tam v anglictine muselo byt sloveso ve 3. osobe jednotneho cisla a to neni.


MIRKA-07

Dajte mi prosim priklad ako by to vtzeralo pre jednu rybu v tej tretej osobe. Dakujem


Martin981649

Prosim jak z té věty poznam zdali jde o jednu nebo vice ryb jednoho druhu? Děkuji


josef67535

Jejda, vase hodnoceni nejspis neni spravne.


TaLucka26

Obě možnosti jsou správně!!!!


TaLucka26

Teda nejsou překoukla jsem se.


OndrejUK

Jaky je prosim rozdil mezi "swim" and "float"? Dekuji.


DanielPetr567541

Není náhodou množné číslo fishes?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.
Začít