"Thefishswim."

Překlad:Ty ryby plavou.

před 4 roky

8 komentářů


eame1985

the fish je jednotne, nebo ne? Nemelo by byt swims ??? diky

před 4 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

fish je obojetne. Fish swim a Fish swims je oboji spravne, protoze mnozne cislo od fish je.. fish. Fishes znamena, ze je nekde mnozstvi ruznorodych ryb a vylozene to vypichuje tu ruznorodost. Ryby v oceanu jsou Fish in the ocean. Presto, ze je nam jasne, ze to neni jeden druh.

před 4 roky

Jardap1

A proc nemůže byt i moznost ze ta ryba plave?

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze by tam v anglictine muselo byt sloveso ve 3. osobe jednotneho cisla a to neni.

před 3 roky

MIRKA-07

Dajte mi prosim priklad ako by to vtzeralo pre jednu rybu v tej tretej osobe. Dakujem

před 5 měsíci

endless_sleeper
endless_sleeper
Mod

The fish swims.

před 5 měsíci

Jana117086

Sloveso je hodně špatně rozumět

před 3 týdny

josef67535

Jejda, vase hodnoceni nejspis neni spravne.

před 3 týdny
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.