"Theywillstayathome."

Fordítás:Otthon fognak maradni.

4 éve

12 hozzászólás


szolo

Az "Otthon maradnak" sokkal magyarosabb mint az "Otthon maradnak majd"' mégsem fogadja el.

4 éve

Gy.B.

Ezekben a jövő idejű leckékben állandóan megkövetelik a Fog", "lesz", "majd" és hasonlók használatát.

Vicces, mert a magyar nyelv kb. 60%-ban jelen időt használ a jövő idő kifejezésére. A "fog" használata 10% alatti...

4 éve

szolo

Jó volna úgy tanulni angolul, hogy közben ne kelljen elfelejteni a magyart. :-)

4 éve

narancs12

Az otthon lesznek. Nem jó?

3 éve

JutkaBerecz

nem ,pedig ugyanaz .mindkét fordításban ők otthon tartózkodnak.nekem sem fogadta el.

2 éve

Istva1

Azt hogy mondja az angol, hogy "itthon"?

3 éve

Gy.B.

Mint azt, hogy ''otthon''.

3 éve

Istva1

Az azért nagy különbség, hogy "Otthon fognak maradni" vagy "Itthon fognak maradni" nem?

3 éve

Gy.B.

Magyarban.

Angolban sokszor ugyanazzal a mondattal tobbfele dolgot is kifejeznek. A szovegkornyezetbol kell kitalalnod, mit jelent.

Pl.:

I have got a simple task.

Ez lehet az is, hogy "Konnyu feladatot kaptam.", de (UK english) lehet az is, hogy "Van egy konnyu feladatom."

I could teach you to.

Tanithattalak. (Can segedige mult idoben.) Tanithatnalak. (Lehetoseget felez ki.)

3 éve

Oldmanus

Mivel idegen nyelvet tanulunk, meg kell ismernünk és be kell gyakorolnunk az idegen szórendet. Aki angolból tanul magyart annak volna fontos a mi szórendünk helyes használata. Ebből induljatok ki és mindjárt máshogy gondoltok ezekre a "furcsa" példamondatokra.

3 éve

bela0830

itthon = otthon

2 éve

kogu4
kogu4

( interesting example ) "This change will have created more jobs by next month." Ez a módosítás jövő hónapra további munkahelyeket teremt.

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.