1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Запитання про мене"

"Запитання про мене"

Переклад:Questions about me

November 16, 2014

34 коментарі


Bogorodichenko

Українською "запитання" - це і множина, і однина залежно від контексту. Тут контексту немає, читається як однина. То чому у відповіді має бути тільки questions?


NataliiaSoncha

До сих пір не зараховується переклад "question about me" (


SashkoMTM

Зараховує: a question about me


YuriyKrivopusk

Це що жарт? Як зрозуміти що це множина? Треба було написати: "Ці запитання про мене" і було б всім зрозуміло!


BorisMoise1

Підтримую. Має буди однаково для множини і однини.


volodimirillich

Чомусь тільки множина


LarysaDeshko

слово "Запитання" і для однини і для множини однакове


SIO_NEW

"Questions about me" або "A question about me"


Kate884438

The question about me не приймає. Хоча в українській мові це може бути також і означеним іменником


Natali523224

Як я маю визначити, що це множина, а не однина?


SIO_NEW

Не потрібно визначати, приймаються обидва варіанти, але граматично правильні: "Questions about me" або "A question about me". Часто люди забувають ставити артикль "а" коли пишуть в однині.


NatalaRodana

Дякую, це найкращий варіант виходу із ситуації. Мені полегшало)))


vovakondrat77

У курсі є обидва переклади.


Bogorodichenko

Це чудово) Коли я відповідала і писала попереднє повідомлення - не було, на жаль.


SergioRuido

Можливо. ви вводили question about me без a?


KiriloLozitsky

Повинна бути адекватна підказка після помилки. А підказує лише множину!


Lana_comp

і зараз немає. Тільки множина


enFt6

Чому після questions не треба ставити is, адже тут дієслова немає?


Ihor11325

"запитання" це і однина і множина. Чому ви вважаєте, що правильна відповідь тільки множина?


Zakhar486375

Підтримую. Відповідь в однині теж правильна!


BOHDAN652140

Слово запитання немає однини і множини. Вчіть українську мову!


BOHDAN652140

Наприклад : одне запитання про мене. Три запитання про мене!


cKo1403705

Чому тільки множина? Question також правильно мало б бути


OceanMan810682

Так Дуо ще й екстрасенсорику намагається розвивати.

Мені вистачить і "запитанні" - для множини.


p9Uz11

Українською це однина і множина!


KSMSerge

ЧОМУ не підходить : Questions for me.?


Novichok573027

For me - для мене

About me - про мене


TolikTolik5

Запитання також є і одниною ---- виправте відповіді


JBkU1

Запитання як однина так і множина!


Aleksander716705

"Запитання" пишеться однаково в однині і в множині. Тому варіант question теж правильниц.


knYE2

запитання і в множині і в однині - запитання!! В українській мові однаково. Чому помилка?!!!


Dzvinka8

слово "запитання" в укр.мові в однині і множині пишеться однаково. Я не могла здогадатися, що в даний момент ішлося про множину.


Dzvinka8

Слово "запитання" в укр. мові в множині і однині має однаковий вигляд. Я не могла здогадатися, що мається на увазі множина:"questions" .Це некоректно.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.