"The individual"

الترجمة:الفرد

November 16, 2014

13 تعليقًا


nogaaly

هنا حرف ال L بيتنطق ؟

March 11, 2015

Ayat913045

نعم يُنطق :)

August 14, 2015

fahd772339

هل ال dينطق g

November 5, 2016

steveshaat

شو بفرق الشخص عن الفرد ؟

November 16, 2014

Mary_ah

الشخص تعني the person أما الفرد فتعني the individual. :)

November 17, 2014

IOGeophysicist

ايه الفرق بين الفرد والفردية؟

January 11, 2015

AdamElKhattab
  • الفرد = The individual

  • الفردية = The individuality

September 27, 2015

Ahmad661842

لا أعرف

July 30, 2017

MAlDke

مثل الفرق بين الناس والجماعة ..

لكل وحدة استعمالاتها

September 25, 2015

alinsteve119

The individual

الفرد

May 15, 2016

Rosered289159

Thanks

October 16, 2016

MeRo_almotmhsh0

ي ناس عندي فكره من الاحسن ان نفعل قروبات في واتس اب

علشان نستفيد من بعض ف الئ حاب نتساعد في الانجليزي يدخل لي في واتس 00252634545063 اخوكم :ميرو من الصومال

وشكرا ان شاء الله نساعد بعض ع تعلم الانجليزي

January 24, 2017

hbFh3

اندفيجوال ؟!

May 10, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.