1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Where are they exactly?"

"Where are they exactly?"

Traducere:Unde sunt ei exact?

November 17, 2014

25 de comentarii


Marian757266

De ce nu merge si: "Unde sunt ei cu exactitate" ?


sticeamiruna

Asta am scris si eu si nu mi a acceptat


BaraCristi

unde sunt ei mai precis - consider ca e corect


Invatacelul010

f bine... apasa butonul care trebuie "raporteaza o problema".


ochetancla

Unde sunt ei precis nu merge ?


VasileArvi

Exact= cu exactitate


LauraMicu

"Unde sunt" si "Unde sunt ei " nu e acelasi lucru!? Nu se subantelege ca e vorba despre ei? La celelalte nivele nu puneam pronumele si totusi imi dadea corect ,dar acum....nu


VIRGINIACARACAS

aici trebuie pus pronumele deoarece se poate interpreta: unde sunt eu? sau unde sunt ei?


denuoling

Ai perfectă dreptate.


D.A.R.M.

la intrebarea ,,Unde sunt'' se poate de subinteles si ca persoana I singular, adica unde sunt eu si nu neaparat EI.Tu inveti engleza asa ca staruie-te sa fii mai clara, pentru ca aceasta e programa , nu o anumita persoana.


mvelcea

„Unde anume sunt ei?“ nu este corect? Cred că da.


RemusBr

Am scris si eu " Unde sunt ei cu exactitate?" si nu a functionat. Dupa parerea mea e corect in Limba romana.


Katty127541

Trebuia sa pronunț întrebarea 'Where are they exactly?' și am zis corect, cu accentul meu (cum puteam și eu logic). Am zis bine 'Where are' și mi-a zis ca am pronunțat 'gresit' 'are they exactly'. Cum? Asa pot eu... 'Hai sa o lăsăm pe mai tarziu' îmi zice după..


Maria-Capu

Credeam ca se pune si ,, Unde sunt exact'' Credeam ca se intelege de la sine ca e la pers a 3-a ( sg) ......


Maria-Capu

Pop Alina, nu e deloc ,,naspa''! E chiar urat ce- ai zis...... Fiecare aplicatie are probleme, pana si DEX!


Cristiii.1

Te rog raspundei apasa pe cuvantul "raspunde" jos


T-Cross735464

unde exact sunt ei? e foarte românește .


Momo_the_Avenger

"Unde exact sunt ei?" ar trebui acceptat.


meme961051

Unde exact sunt ei!!!


BA0LaFSa

CLEARLY este adverb, CLEAR e adjectivul.Deci CLEARLY= CU EXACTITATE. Va rog corectati


EcaterinaO8

În română subiectul este inclus în verb/ predicat


EcaterinaO8

Am vrut să scriu ,,cu exactitate” si văd nu ar fi fost o formă corectă


PopAlina10

Ce naşpa e duolingo

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.