A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will not feel well."

Fordítás:Nem fogom magam jól érezni.

3 éve

9 hozzászólás


ThomasSzke

Szerintem a leg hétköznapibb és egyszerűbb forditás: "Nem leszek jól" is lehet.

2 éve

MariaBorbe

én is ezt írtam, elfogadta

9 hónapja

LaczaiAttila

Nem fogom jól érezni magam, miért nem jó?

11 hónapja

Tamas51

Természetesen úgy is jó.

11 hónapja

cet423
cet423

bele lehet tenni ebbe a mondatba a myself szót a végére, vagy akkor hibás? tudja-e valaki?

3 éve

Tamas51

Jó így ahogy van.

1 éve

malackutya

A jolerezni t nem fogadta el. Egy elutest is elfogad maskor. Nem fogadom el a "helyes" valaszt, mert mast jelent. Pont, mint a jolesik-- jol esik. Ido kerdese.

2 hónapja

BenceBarto1

A "magam" miért kell?

3 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Mivel a mondatban nem szerepel az 'it', márpedig ez tárgyas ige, így a magyarban is nevesítjük a tárgyat; a myself használatával pedig ide nem illőt jelent...

3 éve