"o femeie și un măr"

Traducere:a woman and an apple

November 17, 2014

69 de comentarii
Această discuție este blocată.


TeakieGee

Am raspuns "a woman and an apple" si ma atentioneaza ca "am o greseala de scriere: a woman and >a< apple". Credeam ca suntem aici sa invatam... corect.


Diana14-2021

Tu ai scris corect! Ai raportat răspunsul?


TeakieGee

Stiu ca am scris corect. Am raportat dar nu era disponibila nicio optiune specifica problemei si mi s-a parut ca am raportat degeaba. Am vazut si alte erori...


briiubestecaini

Pai se spune a woman and an apple. Si in romana .........sti tu cum


ioanq._.meh

Eu am scris la fel, doar că nu mi-a spus că am făcut greșit


Enrica107566

Se mai intampla, trebuie sa intelegi si tu ca este ceva omenesc facerea unor greseli minore


IrimiaIone4

Asa si mie imi arata


Tasy549785

Tasi : eu am scris corect- a woman and an apple - și mi s-a spus că am greșit . Nu sunt de acord.


tereza730368

Daca cuvantul incepe cu o vocala,stiam ca se pune,"an" si nu "a"


l6600a

Adevărat si eu am avut aceiași problema


Tasy549785

Am scris corect: a woman and an apple .


mary178659

Nu-i asa ca e usor?


alinutza7

Da este o femeie si un mar


Raisa61761

Eu n-am greșit. A woman and an apple


Diana14-2021

Felicitări atunci!


maria706424

De ce nu este si în Română


Diana14-2021

La ce te referi? La un curs de Romana pentru vorbitorii the Engleza? Sau varianta propozitiei in Romana? Sa stii ca ambele exista!


Alex170916

Eu am scris ,, A women and an apple " si a spus ca este ,,a women and an aplle". Eu credeam ca nu conteaza daca scriu cu litere mari sau mici, credeam ca gandirea este importanta .


maxdamage7

Asa am facut si eu


Anne390_

A women?Sper ca e o gluma,nu ai cum sa spui "o femei" woMAN este femeie si woMEN înseamnă femei.Corect este A WOMAN and an apple


ana1675

Raspunsul corect este ,,a woman and an apple


Lacramioar918243

Am scris a woman and an apple si ma corecteaza ca trebuie sa scriu "a apple". Corect e an apple


maxdamage7

Ce este chestia asta ,am răspuns corect


Levy88888

Raspunsul meu este corect.


deeanaidde

A apple? This is not correct


DanielBitu2

Mie mia spus ca am o greșeală dar nu e greseala caci tot timpul cand cuvantul incepe cu o vocala sa spune "an"


DeliaRotar

Tu ai scris corect! Ai raportat raspunsul??


Dvdprolink

A woman and an apple. Ăsta e răspunsul corect nu:A woman and a apple


DaisyFlowe566680

La fel și la mine... E greșit" a" apple


EElenaPopo

A woman and an apple is correct!


LarisaOlte5

Am scris corect și mi s a răspuns ca am scris gresit.


DanielBitu2

La mine mia spus ca este gresit pentru scrisai "a" mare


Ana851398

Răspunsul meu este corect.


roxana643358

E greseala din aplicatie,si la mine a fost la fel


alina85225

Răspunsul corect este al meu.


George-Ale6

Aceea problema imi arata si mie!


FeliciaIva9

A woman and <sub>an</sub>apple. Asa este corect, nu -a apple-.


LarisaOlte5

Am scris corect și mi s a răspuns ca am scris gresit


LarisaOlte5

Am scris corect și mi s a răspuns ca am scris gresit


Tina151821

Și de ce nu e corect


Tina151821

Am scris coreect care greșeală


MarinPriot

Am scris corect an apple


IlieGiurca

Erare humanum est


ioan372516

Răspunsul meu nu a fost apreciat corect de două ori. Ce să înțeleg?


CojocaruAd10

Eu am scrie corect - an apple...


mario524465

nu este nici o greseala de scriere


LucaGarnai

Am răspuns corect și îmi zice că e greșit


Livia47958

Cum e posibil? Am scris corect!" A woman and an apple". Ma corecteaza "a apple"???


Dan.Stanescu

Am crezut ca nu vad bine, dar se pare ca nu sunt singurul si m-am linistit


szaharia

Corect este "an" articolul hotărât înaintea substantivului care începe cu o vocală.


Flori374712

Corect e an apple si mă atenționeaza ca am o greșeala ?


Nicoletata279994

Avea cuvantul an de pus in fata la femeie dar a pus a. Hotarati-vă


DanielaAng174578

Verificați "an apple"noi scriem corect si ne depuncteza.Nu ma mai joc ☹️


ianbox1

Este una din excepțiile limbii engleze, care o face și mai atractivă. Așa e corect a apple.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.