"What is the population of France?"

Μετάφραση:Ποιος είναι ο πληθυσμός της Γαλλίας;

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


jaye16
jaye16
Mod

"Τι πληθυσμός έχει η Γαλλία;" Is this possible or completely off side?

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

"Τι πληθυσμό έχει η Γαλλία;" ή "Πόσο πληθυσμό έχει η Γαλλία" ...you can use all these as right :)

πριν από 3 χρόνια

wchargin
wchargin

Does this mean that τι must be followed by the accusative case?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Not necessarily. The case depends on the verb, so here the verb "έχει" needs the accusative case.
An example with the verb "είσαι" that needs the nominative case:
Τι οδηγός είσαι; What kind of a driver are you?

another example: Τι άνθρωποι είναι οι Ελληνες; What kind of people are the Greeks?
but: Τι ανθρώπους έχει η Ελλάδα; What kind of people does Greece have?

πριν από 3 χρόνια

wchargin
wchargin

That makes sense—ευχαριστώ!

πριν από 3 χρόνια

Aikon17
Aikon17

What... Πρέπει να μας εξηγήσετε πότε σημαίνει -Τι- και πότε σημαίνει -Ποιος- αλλιώς πρέπει να αποδέχεστε και τις δύο ερμηνείες

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.