"Mi a neved jelentése?"

Fordítás:What is the meaning of your name?

4 éve

3 hozzászólás


schiccc
schiccc

What is your name's meaning? most miért nem megfelelő az 's es szerkezet?

4 éve

kecsek
kecsek

Élettelen dolgokra általában az 'of'-ot használják. Persze vannak kivételek. http://english.stackexchange.com/questions/30385/apostrophe-s-vs-of/30402#30402

4 éve

schiccc
schiccc

Én is így tudtam, de pont előtte kb. néggyel volt egy mondat, ahol a "the book's"-ot használták, ugyanígy a meaning előtt.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.