1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We go to work on foot."

"We go to work on foot."

Çeviri:Biz işe yürüyerek gideriz.

November 17, 2014

5 Yorum


wsynduo

"...by foot" diye bir sey hatirliyorum, hangisi daha dogru?

January 2, 2015

Selcen_Ozturk

on foot kullanımı çok daha yaygındır

January 4, 2015

mehmetkulu

Burada "noun" oldugunu nasil anladik ya da soyle sorayim iş yerine "calismak" demek neden yanlis?

November 17, 2014

Woodeland

Buradaki "work" fiil olarak mı kullanılmış yoksa isim mi? The falan gelebilir mi başına?...

October 15, 2019

zopa1971

biz işe ayakta gideriz. Yani dolmuş metrobüs otobüs kalabalık olduğu için ayakta gideriz. Ben böyle anladım.

December 8, 2019, 3:06 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.