"They are going to support the government."

Çeviri:Onlar hükümeti destekleyecekler.

4 yıl önce

9 Yorum


hakan26
hakan26

"onlar devleti destekleyecekler"yazdım kabul etmedi oysaki kabul etmeliydi çünkü "government"in hem devlet hem hükümet anlamı var sadece hükümet değil

3 yıl önce

Hakan_Uzunlar

Hükümetin eşanlamlıları "bakanlar kurulu" ve "devlet"tir.

2 yıl önce

sertsessiz_55

onlar hükümete destek olacaklar cümlesi farklı bir mana mıdır?

4 yıl önce

Viforvendetta

hayır, alternatif olarak eklenebilir raporladıysan

4 yıl önce

SezerKseBi

Devleti destekleyecekler de olabilir

3 yıl önce

tarabyali

Arkadaşlar devlet ve hükümet aynı şey lütfen düzeltin sevgiler,saygılar seni seviyorum dualingo...

3 yıl önce

tarabyali

Yetkililer türkçe doalingo resmen unutuldu lütfen ilgilenin

3 yıl önce

gryhkn

Government in ustune tıklayınca hukumet,devlet vs gosteriyor yani ayni anlam icin kullanilmasina ragmen ceviri kabul etmiyor. Opurum burdan canim :)

3 yıl önce

lhanYulug

onlar hukumete destek verecek dogru olmali

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.