"Eu sunt un bărbat?"

Traducere:Am I a man?

acum 4 ani

18 comentarii


DeeaIngerasha

De ce nu e bine si " I am a man?" ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că la interogativ, la verbul ”to be”, trebuie să schimbi ordinea față de la afirmativ și să pui întâi vebul și apoi subiectul. Citește aici.

acum 4 ani

John.Smile

De ce nu merge link-ul pe mobil ?

acum 3 ani

LiliCretu

Sau tabletă ?

acum 2 ani

Ionica642854

B6 V6

acum 2 săptămâni

DinMariaSLS

Pentru ca înseamna Eu sunt barbat, iar in engleza pentru o întrebare prima oară pui verbul (sunt=am) apoi substantivul (eu=I) ultima oară fiind restul propoziţiei.

cu 11 luni în urmă

AdinaMarin1
cu 6 luni în urmă

Ingrid904256

Pt ca e întrebare, unde se inverseaza....mooor

cu 1 lună în urmă

Ionica642854

M9

acum 2 săptămâni

IosifAlexaIri

'Am I a man?'

acum 1 an

DinMariaSLS

Aplicaţia aceasta este foarte bună, ajută și copii......

cu 11 luni în urmă

luciana712216

Cum e Corect

acum 1 an

Mara85001

E la fel ca cealalta cu femeia dar e la masculin

acum 1 an

AdinaMarin1

Hwbi

cu 6 luni în urmă

PauletAdri

Scriu corect răspunsul și îmi da corecție alt răspuns, știe cineva ce se întâmplă?

cu 3 luni în urmă

PauletAdri

O porcărie de program...

cu 3 luni în urmă

Natalia556444

Este foate buna programa

cu 2 luni în urmă

AurelianSc1

de ce difera : eu sunt un barbat ( Am I a man ) de : eu sunt un baiat ( I am a boy ) ?!?

cu 2 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.