"Eu sunt un bărbat?"

Traducere:Am I a man?

November 18, 2014

27 de comentarii


DeeaIngerasha

De ce nu e bine si " I am a man?" ?

November 18, 2014

fantomitzah

Pentru că la interogativ, la verbul ”to be”, trebuie să schimbi ordinea față de la afirmativ și să pui întâi vebul și apoi subiectul. Citește aici.


John.Smile

De ce nu merge link-ul pe mobil ?


TheodorAnd7

Unde vezi tu în aceasta propozitie ca este scris ,,to be", faţa rosie?


DinMariaSLS

Pentru ca înseamna Eu sunt barbat, iar in engleza pentru o întrebare prima oară pui verbul (sunt=am) apoi substantivul (eu=I) ultima oară fiind restul propoziţiei.


AlexandraP371854

Pentru că atuni când ai propoziție interogativă la verbul "to be" se inversează verbul cu substantivul. Exemplu: I am a girl. Am I a girl?


voineadenisa

Și eu am aceeași întrebare


Ingrid904256

Pt ca e întrebare, unde se inverseaza....mooor


DinMariaSLS

Aplicaţia aceasta este foarte bună, ajută și copii......


AlexandraP371854

De fapt eu am 9 ani și deja sunt în Liga de Safir


Natalia556444

Este foate buna programa


Mara85001

E la fel ca cealalta cu femeia dar e la masculin


PauletAdri

Scriu corect răspunsul și îmi da corecție alt răspuns, știe cineva ce se întâmplă?


AurelianSc1

de ce difera : eu sunt un barbat ( Am I a man ) de : eu sunt un baiat ( I am a boy ) ?!?


DariusIaco2

You are stupid...


DobraEster

Este corect si "I am a boy"?


PauletAdri

O porcărie de program...

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.