Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Eu sunt un bărbat?"

Traducere:Am I a man?

acum 3 ani

19 comentarii


DeeaIngerasha

De ce nu e bine si " I am a man?" ?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că la interogativ, la verbul ”to be”, trebuie să schimbi ordinea față de la afirmativ și să pui întâi vebul și apoi subiectul. Citește aici.

acum 3 ani

John.Smile

De ce nu merge link-ul pe mobil ?

acum 3 ani

LiliCretu

Sau tabletă ?

acum 2 ani

TheodorAnd7

Unde vezi tu în aceasta propozitie ca este scris ,,to be", faţa rosie?

cu 5 luni în urmă

DinMariaSe

Pentru ca înseamna Eu sunt barbat, iar in engleza pentru o întrebare prima oară pui verbul (sunt=am) apoi substantivul (eu=I) ultima oară fiind restul propoziţiei.

cu 9 luni în urmă

AdinaMarin1
cu 4 luni în urmă

voineadenisa

Și eu am aceeași întrebare

acum 1 an

IosifAlexaIri

'Am I a man?'

acum 1 an

DinMariaSe

Aplicaţia aceasta este foarte bună, ajută și copii......

cu 9 luni în urmă

luciana712216

Cum e Corect

acum 1 an

Mara85001

E la fel ca cealalta cu femeia dar e la masculin

acum 1 an

AdinaMarin1

Hwbi

cu 4 luni în urmă

PauletAdri

Scriu corect răspunsul și îmi da corecție alt răspuns, știe cineva ce se întâmplă?

cu 1 lună în urmă

PauletAdri

O porcărie de program...

cu 1 lună în urmă

Natalia556444

Este foate buna programa

acum 3 săptămâni

AurelianSc1

de ce difera : eu sunt un barbat ( Am I a man ) de : eu sunt un baiat ( I am a boy ) ?!?

acum 2 săptămâni

ionescumarcel1

V

acum 1 an

ejS0L9y0

Ghutg

acum 2 ani