1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "She used not to remember me."

"She used not to remember me."

Vertaling:Zij herinnerde mij gewoonlijk niet.

November 18, 2014

4 opmerkingen


RobSibie

Zij herinnerde zich mij niet.... In mijn omgeving zeggen wij niet gewoonlijk, in deze zinsopbouw, dus ik zal het nooit snappen.


[gedeactiveerde gebruiker]

    Zoals gebruikelijk herinnerde ze zich mij niet. Is dit geen betere vertaling?


wverheij

    "Zij herinnerde mij niet" is slecht Nederlands omdat het hier gaat om het wederkerend werkwoord "zich herinneren". En waarom het onderwerp "Ze" fout wordt gerekend en veranderd in "Zij" is me een raadsel.


moskes

    Zij herinnerde mij altijd niet. DIT is geen goed nederlands

    Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.