"She used not to remember me."

Vertaling:Zij herinnerde mij gewoonlijk niet.

4 jaar gelden

5 opmerkingen


RobSibie

Zij herinnerde zich mij niet.... In mijn omgeving zeggen wij niet gewoonlijk, in deze zinsopbouw, dus ik zal het nooit snappen.

4 jaar gelden

toosdj

Zoals gebruikelijk herinnerde ze zich mij niet. Is dit geen betere vertaling?

3 jaar gelden

wverheij

"Zij herinnerde mij niet" is slecht Nederlands omdat het hier gaat om het wederkerend werkwoord "zich herinneren". En waarom het onderwerp "Ze" fout wordt gerekend en veranderd in "Zij" is me een raadsel.

3 jaar gelden

trevog10

inderdaad, dank voor de reactie

3 jaar gelden

moskes
moskes

Zij herinnerde mij altijd niet. DIT is geen goed nederlands

3 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.