1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is also a beauty."

"He is also a beauty."

Fordítás:Ő is egy szépség.

November 18, 2014

6 hozzászólás


jani1972

Ő egy szépség is(amellett hogy okos)...Ő is egy szépség,az He also is a beauty...nemde?


jcsabax

Ez tényleg jó kérdés.


Werton123

Vicces, hogy az E/3 -at hímnemben használja, tehát a férfiakra mondják, hogy "szépség" :)


Meuphrosyne

Én is gyakran mondom a férfiakra, hogy gyönyörűek, mert ha azok, így lehet igazán kifejezni. Szóval nálam teljes rendben van, ha szépségek az angolban is. Mármint ha tényleg így is használják, nem csak hasra ütött példa.


jcsabax

Elgondolkodtató, hogy esetleg ez alapján nőkre mondhassam-e, hogy 'jóképű'-ek. :)


TAGabor

akárhányszor meghallgatom a normál beszédsebességnél a hangot, a "a" határozatlan névelőt nem ejti ki. Ez főleg azért rossz, mert itt a tanfolyam végére már kezdem érezni hogy az ott kellene, de ha nem ejti, akkor be merjem-e írni, vagy ez megint valami kivétel? Elsőre nem írtam és persze hiba lett

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.