1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which razor is mine?"

"Which razor is mine?"

Çeviri:Hangi tıraş bıçağı benimdir?

November 18, 2014

8 Yorum


Ozcep

Benim tras bicagim hangisi anlam ayni ama kabul etmedi :)


melahiengi

sanırım ellinci defadır aynı cümle ile karşılaşıyorum. ben mi yanlış yürütüyorum çalışmayı acaba ? İyice anladım razor! ne demekmiş !!


cagdaskesici

Traş bıçağı tıraş bıçağı şeklinde mi yazılır


zlem376719

The razor is write the razor


MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU


Mete239052

Telefuzlari anlamakta cok zorlaniyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.