Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O oynar ve bir başka kupa kazanır."

Çeviri:She plays, and wins another cup.

3 yıl önce

8 Yorum


tekkalem

'he plays and wins an another cup' yazdım kabul etmedi.''an'' neden kullanılmıyor burada?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

a/an zaten another ın içinde olduğundan, kalıplaşıp birleşmiş

3 yıl önce

etosunkaya

Cup yerine trophy yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

FatmaZeyne613194

Aynısını yazdım galiba virgül komadım diye kabul etmedi :)

3 ay önce

senersemra

she plays and another cup wins yazdım. benim sorunum kelimeleri sıraya koymakta , bunu nasıl aşıcam bilmiyorum.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiil her zaman özneden sonra, diğerlerinden önce gelir.

3 yıl önce

senersemra

teşekkürler

3 yıl önce

rjuhkwa

other ve another arasındaki kesin fark nedir? biri diğer diğeri diğer bir mi?

1 yıl önce