"The meat"

Traducere:Carnea

acum 3 ani

8 comentarii


AddeAlexan

Meat înseamnă carne , dar se acordă cu ' the ' . Dacă era ' meat ' normal , însemna carne . Dar fiindcă e ' the meat ' înseamnă ' carnea '

acum 3 ani

Irina589938

Foarte corect Așa și eu consider

acum 1 an

Diana5565

Beef=carne de vita Meat=carne

acum 3 ani

SashaAndre2

Meat = carne

acum 3 ani

fantasticp3

orcum ii bine

acum 2 ani

Iulia675802

The meat=carnea Meat=carne

acum 1 an

andrei953549

Meat=carne

cu 6 luni în urmă

DiAnaCucuC

Doroteea,ne-a explicat. Care e problema???????

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.