"The meat"

Traducere:Carnea

November 19, 2014

13 comentarii
Această discuție este blocată.


AddeAlexan

Meat înseamnă carne , dar se acordă cu ' the ' . Dacă era ' meat ' normal , însemna carne . Dar fiindcă e ' the meat ' înseamnă ' carnea '


Irina589938

Foarte corect Așa și eu consider


RARETEFANA

Hello am invatat engleza


TamciucNic

nu sună clar vocea crainicului,pot confunda: meat cu meal.


Diana5565

Beef=carne de vita Meat=carne


Iulia675802

The meat=carnea Meat=carne


RorocezGD

Jocul ma facut sa scriu maet


NiculaGeor3

Eu sunt vegetariană și am 12 ani

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.