1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я люблю викладати дітям."

"Я люблю викладати дітям."

Переклад:I like teaching children.

November 19, 2014

5 коментарів


DAaI984285

Чому не I like to teach kids?


Fb8U1

Деякі дієслова змінюють своє значення в залежності від того, з якою частиною мови воно пов'язане. Зокрема, якщо після like стоїть герундій, то like означає задоволення. Відповідно, інфінітив означає не задоволення, а необхідність. Детальніше про це тут

https://learnenglish.britishcouncil.org/en/quick-grammar/verbs-followed-ing-or-infinitive-2

http://www.perfect-english-grammar.com/gerunds-and-infinitives-verbs-4.html


MichelleSh278313

I love teaching children


SergioRuido

Ви написали в Обговорення і запропонували свій варіант, але не подали відповідну пропозицію кнопкою "Повідомити про проблему". Перечитайте цей пост, будь ласка.


Stepan_Karapinka

А чи можна перекласти як: "I like teaching of children"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.