A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"When do we meet the family?"

Fordítás:Mikor találkozunk a családdal?

3 éve

6 hozzászólás


toki22
toki22

értem, köszi a választ. Próbálom észben tartani :)

3 éve

Kincskereso

ha jól tudom ezek a "kis aranyosak" phrasal verbs címen találhatók a nyelvtankönyvekben... nekem is bele kéne tömködni ezeket a fejembe, de kiszöknek ;)

3 éve

toki22
toki22

A meet és a The közé nem kellene rakni egy WITH szócskát?

3 éve

budai.doc

Nem, a "meet"-be beleértendő a -val, -vel.

3 éve

narancs12

Először én is így fordítottam,de miután nem találtam a -val,-vel megfelelőjét angolul,kijavítottam a fordítást,és természetesen rossz lett. Miért nem kell a with vagy to szó?

3 éve

GergelyMol1

Mert a meet tartalmazza ezek jelentését.

2 éve