1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ποιανού είναι τα παπούτσια;"

"Ποιανού είναι τα παπούτσια;"

Μετάφραση:Whose are the shoes?

November 20, 2014

7 σχόλια


dimitriklo1

Whose shoes are these? είναι σωστό.


jeanprendiville

Perfectly good sentence but the Greek did not include the word these. If you wanted an alternative, whose shoes are they, would be nearer to whose are the shoes .


tasos2014

Γιατί είναι λάθος το whose is the shoes


makmar

Πρέπει να συμφωνεί ο αριθμός του ρήματος με τον αριθμό του ουσιαστικού. Για παράδειγμα: -Whose is this pen? -Whose are these pens?


tasos2014

Σας ευχαριστώ

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.