Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ποιανού είναι τα παπούτσια;"

Μετάφραση:Whose are the shoes?

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


dimitriklo1
dimitriklo1

Whose shoes are these? είναι σωστό.

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Perfectly good sentence but the Greek did not include the word these. If you wanted an alternative, whose shoes are they, would be nearer to whose are the shoes .

πριν από 3 χρόνια

tasos2014

Γιατί είναι λάθος το whose is the shoes

πριν από 3 χρόνια

makmar
makmar

Πρέπει να συμφωνεί ο αριθμός του ρήματος με τον αριθμό του ουσιαστικού. Για παράδειγμα: -Whose is this pen? -Whose are these pens?

πριν από 3 χρόνια

tasos2014

Σας ευχαριστώ

πριν από 3 χρόνια