"Da, mulțumesc."

Traducere:Yes, thank you.

November 20, 2014

11 comentarii
Această discuție este blocată.


banana.ro

Si daca pun thanks?...


BeatriceAn13

Thanks înseamnă mersi iar thank you înseamnă mulțumesc


DanielaTru693672

In romaneste se spune multumesc nu merci, doar nu vorbest in franceza. Din cate stiu eu Thanks inseamna simplu multumesc, iar thank you se traduce iti multumesc


Mina.RO

Peste 20%din lexicul limbi romane, sunt de origine Franceză, ca și engleza, care are și ea multe Franțusisme, adică e apsolut corect sa traduci Thanks ca Merci/Mersi Thank you/him/her /their (sau them, nu sunt sigur) /us se traduce ca Mulțumesc


fantomit_zah

Dragi oameni o sa va dau un mic tip ca sa va ajut yes thank you inseamna Da multumesc thanks este mersi si thank you este multumesc si yes este da


BarakSaltz

Da; "Thanks." = "Thank You.".


Simona684675

Iți dă greșit


SaraCortojan

THANK YOU = MULȚUMESC THANKS = MERSI


Sebastian984488

De ce nu merge Thanks? Ori cum duolingo este foarte bun...dar aș dori o explicație!


BordeaBria

Daca pun thanks ce are?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.