1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He uses words to reach peopl…

"He uses words to reach people."

Çeviri:O, insanlara ulaşmak için kelimeler kullanır.

November 20, 2014

3 Yorum


xewnek

burada ''için'' ekini hangi ingilizce kelime veriyor ?


atilganyf

"O insanlara ulaşmak için kelimelerini kullanır" cevabının neresi hatalı gözünü seveyim. Bu kadar didik didik bakılmaz ki kelimelere. Türkçe bilen herkes Haber spikeri gibi çok düzgün hatasız mı konuşuyor. Advanced seviyesinde İngilizcem var, yarım saattir saçma sapan hatalar yüzünden yeterlilik sınavını geçemiyorum.


R.Corleone

burada neden to people demedik?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.