"You drink milk."

Tłumaczenie:Pijesz mleko.

November 20, 2014

20 komentarzy


Ren1fer

Dlaczego "Pijesz mleko" jest OK? a "Ty pijesz mleko" już źle???

April 9, 2018

machowska_b

Dlaczego przed milk nie ma "a"?

November 20, 2014

Egzope

Gdyż mleko to bardziej materiał niźli przedmiot, "wypiłem jedno mleko" oznacza, że wypiłaś jedną porcję mleka, "a" w angielskim oznacza właśnie jedną porcję. lecz zdanie "you drink milk" oznacza że jesteś w trakcie picia (nieznanej ilości) mleka.

December 4, 2014

JuliaL32

To jest rzeczownik niepoliczalny (nie da się go policzyć) a przedimek "a" występuje tylko przed rzeczownikami policzalnymi np. A apple, a sandwich ale milk, water.

May 20, 2015

EveMarguerite

"An apple" - that' right?

June 13, 2015

Majakomisarska

No

January 22, 2015

olololo6

you stiupid

May 14, 2016

julia2j2

"a" stawiamy tylko przed rzeczownikami policzalnymi w liczbie pojedynczej, a mleko nie jest policzalne

May 13, 2015

SawomirNat

Bo Bóg tak chciał

April 4, 2018

PrzebojowaMyszka

bo jest niepoliczalne, ale zwróć uwagę na a litre of milk - litr mleka

June 23, 2015

Tomasz314264

Ty pijesz mleko też powinno być zaliczane

January 13, 2019

ArkadiuszR714030

Pisze poprawnie a nie zalicza

October 14, 2017

Avalon182893

Czemu nie zaliczyło mi oni

December 26, 2017

amelka868481

Napisałam pijesz mleko i musi że błąd sprawdziłam w tłumaczu nawet

March 12, 2018

PawelFelsk

Niby jkie tłum

December 6, 2018

olga654573

Napisalam dokladnie tak jak jest w tlumaczeniu a pokazuje mi blad :|

August 20, 2017

tomeksieuc

Napisalem dobrze i nie zalicza.

June 28, 2017

ruda125

Dlaczego you drink milk oznacza pijecie mleko a nie pijesz mleko ?

September 3, 2016

Stay_Stray

Słowo "you" oznacza ty i wy.

March 25, 2017

iwa0120

Piszę piję mleko w tlumaczeniu piszą piję mleko i ups źle,o co chodzi?

August 17, 2017
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.