Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You drink milk."

Tłumaczenie:Pijesz mleko.

3 lata temu

18 komentarzy


machowska_b

Dlaczego przed milk nie ma "a"?

3 lata temu

Egzope

Gdyż mleko to bardziej materiał niźli przedmiot, "wypiłem jedno mleko" oznacza, że wypiłaś jedną porcję mleka, "a" w angielskim oznacza właśnie jedną porcję. lecz zdanie "you drink milk" oznacza że jesteś w trakcie picia (nieznanej ilości) mleka.

3 lata temu

JuliaL32

To jest rzeczownik niepoliczalny (nie da się go policzyć) a przedimek "a" występuje tylko przed rzeczownikami policzalnymi np. A apple, a sandwich ale milk, water.

3 lata temu

EvaMarguerite

"An apple" - that' right?

3 lata temu

olololo6

you stiupid

2 lata temu

Majakomisarska

No

3 lata temu

julia2j2

"a" stawiamy tylko przed rzeczownikami policzalnymi w liczbie pojedynczej, a mleko nie jest policzalne

3 lata temu

SawomirNat

Bo Bóg tak chciał

4 miesiące temu

PrzebojowaMyszka

bo jest niepoliczalne, ale zwróć uwagę na a litre of milk - litr mleka

3 lata temu

Ren1fer

Dlaczego "Pijesz mleko" jest OK? a "Ty pijesz mleko" już źle???

4 miesiące temu

ArkadiuszR714030

Pisze poprawnie a nie zalicza

10 miesięcy temu

Avalon182893

Czemu nie zaliczyło mi oni

7 miesięcy temu

amelka868481

Napisałam pijesz mleko i musi że błąd sprawdziłam w tłumaczu nawet

5 miesięcy temu

tomeksieuc

Napisalem dobrze i nie zalicza.

1 rok temu

olga654573

Napisalam dokladnie tak jak jest w tlumaczeniu a pokazuje mi blad :|

1 rok temu

ruda125

Dlaczego you drink milk oznacza pijecie mleko a nie pijesz mleko ?

1 rok temu

HachikoChaan

Słowo "you" oznacza ty i wy.

1 rok temu

iwa0120

Piszę piję mleko w tlumaczeniu piszą piję mleko i ups źle,o co chodzi?

1 rok temu