1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Now I am at the airport."

"Now I am at the airport."

Traducere:Acum eu sunt la aeroport.

November 20, 2014

10 comentarii


Karina_Adam

de ce nu merge si "in" in loc de "la" ??


BenYoung84

Este posibil dacă vă aflați în interiorul clădirii.


elizaconstantin

Aceasta greseala am facut si eu mai de mult.În=in si at=la.Sunt lucruri total diferite


StefanTeodora

cred ca lo toti care care invata engleza li se intampla asta


AnaTatiana1

de ce este ”airport” articulat?


BenYoung84

Pentru că articulație este posibil după o prepoziție în limba engleză.


cornelzavada

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.