"Now I am at the airport."

Traducere:Acum eu sunt la aeroport.

November 20, 2014

10 comentarii
Această discuție este blocată.


Karina_Adam

de ce nu merge si "in" in loc de "la" ??


elizaconstantin

Aceasta greseala am facut si eu mai de mult.În=in si at=la.Sunt lucruri total diferite


StefanTeodora

cred ca lo toti care care invata engleza li se intampla asta


AnaTatiana1

de ce este ”airport” articulat?


BenYoung84

Pentru că articulație este posibil după o prepoziție în limba engleză.


cornelzavada

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PatruIon

Sa va ❤❤❤ in gura de tîrfe

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.