1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The study has an objective."

"The study has an objective."

Çeviri:Çalışmanın bir hedefi var.

November 20, 2014

6 Yorum


antonio171603

objektif in sözlükteki sonuncu ve en ilgisiz anlamı tercih edilmiş


gulenzek

"ders çalışmanın bir amacı var."


ismetatakli

Soruda hata var sanırım. Doğru olmalı


jzlcdh

"ders çalışmanın" ve "çalışmanın" nasıl farklı?


VvedatT

"Çalışmanın hedefi var" diyorum oraya bir demesem de hedef tekildir zaten. Bu yanlış bir karşılık değil kabul edilmeli


Zeynep616971

Çoğu kez ufak hataları kabul ediyo b yrine p yazdım yanlışlıkla kabul etmedii

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.