Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Цей хлопчик п'є молоко."

Переклад:The boy drinks milk.

3 роки тому

2 коментарі


MrDm87

Правильна відповідь: The boy drinks milk.

Тоді питання має звучати як "Хлопчик п'є молоко." Навіщо тут "цей"?

3 роки тому

vovakondrat77

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання.

Будь ласка, уважно прочитайте це: https://www.duolingo.com/comment/4913595 Дякуємо за участь у бета-тестуванні курсу.

3 роки тому